U-17 Judo Ligi'nin ikinci turu başladı.
İdman.Biz'in haberine göre, müsabakalar Abşeron Olimpiyat Spor Kompleksi'nde düzenleniyor. Turnuvanın ilk gününde sekiz farklı sıklette 245 judocu mücadeleye katıldı.
Kızlarda 40 kg, 52 kg ve 70 kg, erkeklerde ise 50 kg, 66 kg ve 90 kg sıkletlerinde kazananlar ve dereceye girenler belirlenecek.
Müsabakada genç judocular hem kişisel performanslarını iyileştirmek hem de sezonun sonraki aşamaları için avantaj elde etmek için tatamiye çıkıyorlar.