Çek Cumhuriyeti'nde düzenlenen uluslararası aerobik jimnastik turnuvasında Azerbaycan temsilcileri büyük bir başarıya imza attı. Yarışmada ülkemizi temsil eden Arzu Ağayeva, Leyla Bejanova ve Hatice Guliyeva'dan oluşan üçlü tüm rakiplerini geride bıraktı.
Idman.Biz haberine göre, jimnastikçilerimiz sergiledikleri programla şeref kürsüsünün birinci basamağına çıkarak altın madalya kazandı.

Belirtmek gerekir ki, jimnastikçilerimiz turnuvada yüksek teknik hazırlık ve azim sergilediler.
