Azerbaycan minyatür futbol milli takımı, Slovakya'da düzenlenen Avrupa Şampiyonası'nı kazanmayı hedefliyor. Sport24.az'ın bildirdiğine göre, bu, takımın kaptanı Elvin Alizade tarafından belirtildi.
Grup aşamasının son maçı olan Fransa maçındaki galibiyetle ilgili düşüncelerini paylaştı:
"Grup aşamasının son maçıydı. Arka arkaya 2 zaferden sonra 3. zafer çok önemliydi. Çünkü her başarı motivasyonu daha da artırıyor. İyi bir oyun sergileyerek galip gelmek mümkün oldu."
E. Alizade, 1/8 finalde karşılaşacakları Kazakistan takımını da değerlendirdi:
"Bir sonraki rakibimiz olan Kazakistan tanıdık bir takım. Kadrolarında değişiklikler oldu, yeni oyuncular geldi. Rakip analiz edildikten sonra sunulacak bilgilere göre oyun göstermek temel hedef. Kazakistan ile karşılaşmalar her zaman zorlu geçti. Bazı durumlarda şans faktörü onlar için belirleyici rol oynadı. Ancak bu yıl hazırlıklar daha yüksek seviyede ve kadro açısından gelişim var. Turnuvaya şampiyonluk için geldik, şimdilik her şey yolunda. Bu başarı için Azerbaycan halkını, taraftarları ve aileleri tebrik ediyorum."
Hatırlatalım ki, Azerbaycan takımı grup aşamasında Avusturya (1:0), İtalya (3:0) ve Fransa'yı (3:2) mağlup etti. Elşad Guliyev'in teknik direktörlüğünü yaptığı ekip, 1/8 finalde Kazakistan milli takımıyla karşı karşıya gelecek. (Report)