Azerbaycan milli takımının savunmacısı Zamiq Aliyev'in formasını giydiği "Egnatia" Arnavutluk şampiyonu oldu.
İdman.Biz'in haberine göre, Aliyev'in takımı son turda "Dinamo"yu (Tiran) 2-0 mağlup etti.
Milli takımımızın oyuncusu maça ilk 11'de başladı ve devre arasında oyundan alındı.
Takımı her iki golü de ilk yarıda attı. Belirtmek gerekir ki, "Egnatia" üst üste üçüncü kez şampiyon oldu.