Vadim Abdullayev "Karvan-Yevlax" futbol kulübünden ayrıldı ve "Şamaxı"da kariyerine devam edebilecek.
İdman.Biz sport24.az'ya dayanarak haber veriyor ki, baş antrenör Azər Bağırov eski futbolcuyu emrinde görmek istiyor.
Görüşmeler olumlu sonuca ulaşirse, 31 yaşındaki futbolcu gelecek sezon bölge temsilcisinde oynayacak.
Unutmamak gerekir ki, Abdullayev geçtiğimiz sezonda Yevlax temsilcisinin kadrosunda 30 maça çıktı ve bir gol kaydetti.