Türkiye Kupası'nda ilk yarı final maçı sona erdi.
İdman.Biz bildiriyor ki, "Beşiktaş", "Konyaspor" ile karşı karşıya geldi.
Maç 1-0'lık skorla "Konyaspor" lehine sonuçlandı.
Tek golü 90+8. dakikada Enis Bardi penaltıdan kaydetti.
"Konyaspor"un finaldeki rakibi 13 Mayıs'ta oynanacak "Trabzonspor" – "Gençlerbirliği" maçında belli olacak.