Türkiye Kadınlar 3. Ligi'nde skandal bir olay yaşandı.
İdman.Biz'in haberine göre, Bolu'da "Gençlikspor" ve "Karaçayırspor" takımları arasında oynanan maçta futbolcular arasındaki tartışma kavgaya dönüştü.
Olay, Karaçayır mahallesinde bulunan sahada oynanan karşılaşma sırasında meydana geldi. Futbolcular arasındaki gerginlik kısa sürede büyüdü. Teknik heyet üyeleri sahaya girerek tarafları sakinleştirmeye çalıştılar.

Gerginlik, futbolcular sahayı terk ederken de devam etti. Oyunun baş hakemi olaylardan sonra "Karaçayırspor"un üç, "Gençlikspor"un ise iki futbolcusuna kırmızı kart gösterdi.
Böylelikle, karşılaşmada toplam beş futbolcu oyundan atıldı.