Türkiye millî takımı, 2026 Dünya Kupası'ndaki başarısız performansının ardından uluslararası medyanın sert elestirileriyle karsı karsıya kaldı.
İdman.Biz haber veriyor ki, "The Athletic" grupta mücadele eden Türkiye'yi turnuvanın en zayıf takımı olarak değerlendirdi.
Vincent Montella'nın takımı D grubunda önce Avustralya'ya 0-2, daha sonra Paraguay'a 0-1 kaybetti. Bu sonuçlardan sonra Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki mücadele şansını kaybetti.
Yayın analizinde Arda Güler, Kenan Yıldız ve Hakan Çalhanoğlu gibi oyuncuların yer aldığı takımın beklentileri karşılamadığı vurgulandı. Yazıda Türkiye'nin iki maçta toplam 62 şut atmasına rağmen gol atamaması ana problem olarak gösterildi.
"The Athletic"in değerlendirmesinde millî takımın performansı hakkında sert ifadeler yer alıyor:
"Bu kadar kötü olmalarının hiçbir bahanesi yok. Oluşturulan beklentilere göre turnuvanın en kötüsü oldular".
Unutmayın ki, Türkiye 2026 Dünya Kupası'na büyük umutlarla katılmıştı. Ancak takım iki turdan sonra puan kazanamadı ve gol hesabını da açamadı.