Atletico Madrid teknik direktörü Diego Simeone, Şampiyonlar Ligi yarı finalinde Arsenal'e karşı oynanan rövanş maçında hakemlerin performansı hakkında yorum yaptı.
İdman.Biz maçın Arsenal lehine 1-0 sona erdiğini bildiriyor.
Gazeteci Fabrizio Romano, X sosyal medya sayfasında Simeone'den şu alıntıyı yaptı: "Griezmann'a verilmeyen o bariz penaltı hakkında konuşmanın anlamı yok. Şimdi bunun hakkında konuşmanın bir anlamı yok. Bazen hakemlerin kararları bizim için iyi oluyor, bazen olmuyor. Bugün şanslı değildik."
56. dakikada konuk defans oyuncusu Mark Pubill, Griezmann'ın şutundan sonra dönen topu isabetli bir şekilde yerine getirmeye çalıştı, ancak defans oyuncusu Gabriel Magalhaes ile çarpıştı. Griezmann daha sonra topu kontrolüne aldı, ancak Riccardo Calafiori ayağına bastı. Hakem Daniel Siebert, Pubill'in atakta kuralı ihlal ettiğini ilan etti.