2026/27 sezonu için UEFA Şampiyonlar Ligi lig aşamasının iki katılımcısı daha belli oldu. Sport24.az'ın haberine göre, Almanya Bundesliga'da 3. sırayı garantileyen "RB Leipzig" ve Türkiye şampiyonu olan "Galatasaray" turnuvaya katılmaya hak kazandı.
Şu anda Şampiyonlar Ligi lig aşamasında yer alması kesinleşen 16 kulüp şunlardır:
"Arsenal", "Manchester City", "Manchester United", "Inter", "Barcelona", "Real Madrid", "Villarreal", "Atletico Madrid", "Bayern Münih", Borussia Dortmund, "RB Leipzig", PSG, "Lens", PSV, "Porto" ve "Galatasaray".
Şampiyonlar Ligi lig aşamasında toplamda 36 takımın yer alacağını belirtelim. Kalan 7 biletin sahibi ise eleme turlarında belli olacak.