Alman futbol kulübü Bayern Münih'te, Fransa temsilcisi PSG ile Şampiyonlar Ligi yarı final rövanş maçındaki hakemlik ciddi rahatsızlık yarattı.
İdman.Biz'in haberine göre, Münih temsilcisi maçta birkaç olayın maçın gidişatını etkilediğini düşünüyor.
Kulüp, Nuno Mendes'in ikinci sarı kartı alması gerektiğini, Joau Neves ile ilgili bölümün ise VAR tarafından daha ciddi şekilde araştırılmasının gerekli olduğunu düşünüyor. Ayrıca Bayern Münih'te, maç boyunca PSG lehine bir dizi kural ihlalinin yanlış kaydedildiği kanısı var.
Teknik direktör Vincent Kompany de maçtan sonra hakem kararlarından duyduğu memnuniyetsizliği gizlemedi. Birkaç tartışmalı bölümün takımı için ağır sonuçlar doğurduğunu belirtti.
Bayern Münih'in PSG ile rövanş maçında 1:1 berabere kaldığı ve iki maçın sonucuna göre 5:6'lık skorla mücadeleden ayrıldığı belirtildi.