Ruben Amorim 2026/27 sezonunda ara vermeyi planlıyor. Sport24.az'ın haberine göre, Portekizli teknik direktör Ocak ayında Manchester United'dan ayrıldıktan sonra işsiz kaldı.
Birçok kulübün, özellikle de Premier Lig temsilcilerinin ilgisine rağmen, uzman, önümüzdeki yılı becerilerini geliştirmeye ve yeni bilgiler edinmeye adamak istiyor. Bu süre zarfında, kendisine örnek olarak gördüğü diğer teknik direktörlerle deneyim alışverişinde bulunmayı, onların çalışma yöntemlerini kendi yaklaşımlarıyla karşılaştırmayı planlıyor.
Bununla birlikte Amorim, planlarının yalnızca yurt dışından çok ciddi bir teklif gelmesi durumunda değişebileceğini de göz ardı etmiyor. Portekiz'e dönüş planlanmıyor. Amorim kariyerine yurt dışında devam etmek istiyor.