Robinho'nun oğlu, Neymar ile yaşanan anlaşmazlıktan sonra "Santos" yönetimine şikayette bulundu. Sport24.az'ın haberine göre, Brezilya kulübünün Pazar günkü antrenmanında futbolcular arasında bir olay yaşandı.
34 yaşındaki forvet, 18 yaşındaki kanat oyuncusunun kendisini geçmesinden memnun kalmadı ve bunu saygısızlık olarak değerlendirerek daha sakin oynamasını istedi. Anlaşmazlık daha sonra hafif itişmelerle devam eden bir çatışmaya dönüştü. Tanıkların ifadesine göre, Neymar önce rakibine çelme taktı, ardından da muhtemelen ona vurdu.
Pazartesi günü, Robinho'nun oğlunun temsilcileri, kulüp yönetimine bu durumla ilgili harekete geçilmesi talebiyle başvurdu. 18 yaşındaki futbolcunun ifadesine göre, takım arkadaşı ona hakaret etti, çelme taktı ve yüzüne sert bir yumruk attı.
Futbolcunun tarafı, "Santos"tan iç soruşturma yapmasını ve alınacak önlemler hakkında resmi bir açıklama yapmasını talep ediyor. Ek olarak, temsilciler sözleşmenin olası fesihini görüşmek üzere yönetimle bir toplantı yapmak istiyor.