Robinho'nun oğlu, antrenman sırasında Neymar ile yaşanan olay hakkında ilk kez detaylı konuştu.
Lent.az'ın yabancı medyaya dayandırdığı habere göre, genç oyuncu topu Neymar'ın yanından geçirdikten sonra Brezilyalı onu tekmeledi ve tokatladı.
"Bu beni incitti, çünkü Neymar çocukluğumdan beri benim idolümdü. O benim için çok değerli bir insan. Bana verdiği ilk hediye sekiz yaşımdayken bir futbol formasıydı. Çok ağladım ve hala onu saklıyorum."
Durum olmaması gereken bir seviyeye ulaştı. O hata yaptı, zaten özür diledi ve bunu itiraf etmeye cesaret etti. Ben de onunla konuşmaya cesaret ettim - şimdi her şey yolunda.
Mahkeme dışı bildirim ve dava, öfke anında verildi - benim ve menajerlerimin. Bu, akıldan çok duygudan kaynaklanıyordu. İki kere düşünebilirdim ama basına yansıyıp ikimize de zarar veren bütün bu gereksiz gürültüye sebep olmak amaçlı değildi.
Herkes hata yapabilir. Neymar, hepimiz gibi, bir insan. Ben de hata yapabilirdim, daha önce defalarca yaptığım gibi. Yüzüme yumruk yedim ama hemen özür diledi. Aslında, birkaç kez özür diledi ve ben de ona özrünün kabul edildiğini söyledim. Her şey yolunda".