"Zira" takımı, Nisan ayında oynadığı maçlar sırasında çok yoruldu.
Idman.Biz, "Zira" teknik direktörü Reşad Sadıkov'un Misli Premier Ligi'nin 31. haftasında "İmişli"ye karşı oynanan maçtan sonra basın toplantısında bunu söylediğini bildiriyor.
"İmişli" - "Zira" maçında gol olmadı.
"Zor bir maçtı. Sahânın durumu ortadaydı. Oyuncularımız 90 dakika boyunca isteklerini gösterdiler. Kazanmak için elimizden geleni yaptık. Maalesef sonunu getirmek mümkün olmadı. Kazanamadığımız için hayal kırıklığına uğradık. Önümüzdeki maçlara bakacağız. Sadece kupayı düşünmüyoruz. Ülke şampiyonasının maçlarına da önem veriyoruz. Biliyorsunuz ki, genellikle kupa maçlarının finali sezon sonuna denk geliyordu. Ancak bu sefer sıkışık bir takvime denk geldi. 35 günde 8 maç oynadık. Nisan ayı bizi çok yordu," dedi Sadıkov.
"Zira" 31 maçtan sonra 50 puanla turnuva tablosunda dördüncü sırada yer alıyor.