Real Madrid, İspanya La Liga'nın 34. haftasında deplasmanda Espanyol'u 2-0 mağlup ederek uzun bir aradan sonra "gol yemeden" bir maç çıkardı.
Idman.Biz'in haberine göre, Alvaro Arbeloa'nın öğrencileri en son 8 Şubat'ta Valencia ile oynanan maçta (2-0) gol yememişti.
Başkent temsilcisi daha önce üst üste 10 karşılaşmada kalesinde gol görmüştü.
Bu galibiyetin ardından Real Madrid, lig lideri Barcelona'nın 11 puan gerisinde bulunuyor. Şampiyonanın bitimine dört hafta kala oynanacak bir sonraki maç 10 Mayıs'ta yapılacak. Barcelona'nın bu maçta galip gelmesi veya berabere kalması durumunda şampiyonluğunu erkenden ilan edecek.