Fransız kulübü PSG'nin futbolcuları, Şampiyonlar Ligi'ni kazanmaları halinde büyük bir bonus elde edecekler.
İdman.Biz'in haberine göre, bu konuda Fransız yayın organı "L'Équipe" bilgi verdi.
Kaynağın yazdığına göre, Paris kulübünün futbolcularına turnuvayı kazanmaları halinde 1 milyon euro ödül verilecek. Bonus konusunun takımın liderleri Marquinhos, Hakimi, Dembele ve Vitinha ile kulüp yönetimi arasında kararlaştırıldığı belirtildi.
PSG yönetiminin, futbolcuları tarihi bir başarı için ek motivasyonla sağlama kararı aldığı bildirildi. Paris temsilcisi, kulüp tarihinde ilk kez UEFA Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak için mücadele ediyor.
PSG, Şampiyonlar Ligi'nin final maçında İngiliz temsilcisi "Arsenal" ile karşılaşacak.