"Galatasaray", Türkiye Süper Ligi'nde 2023/24 sezonunun şampiyonu oldu. Sport24.az'ın haberine göre, İstanbul temsilcisi "Antalyaspor"u 3:2'lik skorla mağlup ederek, sona bir hafta kala altın madalyaları resmileştirdi.
Maçtan sonra takımın teknik direktörü Okan Buruk düşüncelerini paylaştı:
"Buraya "Galatasaray"a hizmet etmek için geldim. Zor bir dönemdi ve ard arda dört şampiyonluk kazandık. Bu kulüpte olmanın değerini çok iyi biliyorum. Bundan önce kulüp ard arda dört kez şampiyonluk yaşamıştı, ama devamı olmamıştı. Hedefimiz artık beşinci şampiyonluk".