Manchester City'nin orta saha oyuncusu Nico Gonzalez, oyun süresinin azlığı nedeniyle kulüpten ayrılmayı düşünüyor.
Idman.Biz bu durumu The Times'a dayanarak bildiriyor.
Kaynağa göre, 24 yaşındaki futbolcu ilk on birdeki yerini kaybetmekten dolayı hayal kırıklığına uğramış durumda ve bu nedenle bu yaz kulüpten ayrılabilir. İspanyol ve İtalyan kulüpleri Gonzalez'e ilgi gösteriyor.
Bu sezon Gonzalez, tüm müsabakalarda 41 maçta forma giydi ve iki gol attı. Kulübüyle olan mevcut sözleşmesi 2029 yazına kadar devam ediyor. Transfermarkt'taki bilgilere göre piyasa değeri 45 milyon euro.