Brezilyalı forvet Neymar 2026'daki ilk maçıyla ilgili düşüncelerini paylaştı. Sport24.az'ye göre, ilk maçıyla ilgili duygularını insider Fabrizio Romano'ya anlattı:
"Soyunma odasında ağladım, gerçekten çok mutluyum. Buraya gelmek için çok çalıştım, mücadele ettim. Ülkenize yardım edebilmem için Tanrı'ya şükrediyorum".
Neymar, grup aşamasının üçüncü turunda İskoçya ile oynanan maçta sahaya çıktı. Maç "samba" oyuncularının 3-0'lık galibiyetiyle sonuçlandı.