"Neftçi" FIFA tarafından transfer yasağıyla karşı karşıya kaldı. FIFA'nın resmi portalı "beyaz-siyahlılar"ı kırmızı listeye aldı ve kulübe transfer yasağı koydu.
Lent.az, apasport.az'a atıfta bulunarak, bunun nedeninin sezon başında gerçekleşen Alessio Curci transferi olduğunu bildiriyor.
Buna göre, Curci'nin transferi sırasında karşı tarafla kısmi ödeme şeklinde anlaşmaya varıldı. Kısmi ödemelerde yaşanan gecikmeler nedeniyle futbolcunun transfer edildiği Belçika kulübü "Francs Borains" durumu FIFA'ya bildirdi.
Neftçi tarafı bu sorunu çözdü, gönderilen belge Belçika temsilcisi ve FIFA tarafından onaylandı.
Transfer yasağının bugün içinde, en geç yarın kaldırılacağı belirtildi.
FIFA'nın transfer yasağı listesine giren kulüplerin borçlarını veya yükümlülüklerini yerine getirmediklerinde yeni oyuncu kaydedemeyecekleri belirtiliyor. "Neftçi"deki sorunun kısa sürede çözülmesi beklendiği için yaz transfer planlarını ciddi şekilde etkilemeyeceği bildiriliyor.