"Neftçi", Misli Premier Ligi'nin XXI. haftasından ertelenen maçta "Karabağ"ı 2-1 mağlup etti. Sport24.az'ın haberine göre, "beyaz-siyahlılar"ın galibiyet golünü atan Bassalu Sambu, kulübün televizyonuna yaptığı açıklamada şunları söyledi:
"Elhamdülillah, Allah beni bu konuma getirdi. Zor zamanımda yanımda olan herkese teşekkür ederim."
Kaleci Emil Balayev ise galibiyeti şöyle yorumladı:
"Uzun zamandır "Karabağ"ı mağlup edemiyorduk. Bu güne şükürler olsun. Güvenen herkese teşekkür ederim. Beklentileri karşılamaya çalıştım. Kaleci pozisyonunda global bir değişiklik olmadı. Her birimiz sahaya çıkmaya daima hazırız. Galibiyet münasebetiyle bütün "Neftçi" ailesini tebrik ederim."