"Öncelikle Tanrı'ya şükranlarımı sunmak istiyorum." Sport24.az'ın haberine göre, bu sözler Neftçi futbolcusu Breno Almeida tarafından söylendi.
Brezilyalı oyuncu, Misli Premier Ligi'nin Şamahı'yı üç cevapsız golle yendikleri 31. hafta maçıyla ilgili düşüncelerini paylaştı:
"Tüm takım arkadaşlarıma minnettarım. Sahada gerçekten harika bir iş çıkardılar. Elde ettiğimiz her sonuç, yaptığımız işin, çektiğimiz sıkıntıların bir sonucudur. Antrenmanlarda yaptıklarımızı maç zamanı sahada da sergilemeye çalışıyoruz."
Karşılaşmada frikikten güzel bir gole imza atan oyuncu, fark yarattığı için mutlu olduğunu söyledi:
"O golü atabildiğim için Tanrı'ya şükrediyorum. Frikikleri genellikle Emin Mahmudov kullanıyor. Onun gibi bir futbolcuyla aynı takımda oynamak benim için bir onur."