AFFA Disiplin Kurulu toplantısı yapıldı. Sport24.az'ın haberine göre, toplantıda 1. Lig'in XXIV. tur maçlarıyla ilgili aşağıdaki kararlar alındı:
29 Nisan 2026 tarihinde 1. Lig'de XXIV. turun MOİK - "Şahdağ Gusar" maçında MOİK takımının 4 futbolcusu sarı kart gördüğü için MOİK takımı 210 manat para cezasına çarptırıldı (madde 43.1);
29 Nisan 2026 tarihinde 1. Lig'de XXIV. turun "Mingeçevir" - "Zagatala" maçında "Zagatala" takımının 5 futbolcusu sarı kart gördüğü için "Zagatala" takımı 210 manat para cezasına çarptırıldı (madde 43.1).