Hırvatistan milli takımının orta saha oyuncusu Luka Modrić, "Milan" ile sözleşmesini yenilemeyecek ve bu yaz kulüpten ayrılacak.
İdman.Biz bu haberi Tuttosport'a dayanarak veriyor.
Kaynağa göre, orta saha oyuncusu İtalyan kulübünün yönetimine kararını zaten bildirdi. Hırvat uzman, sezon sonunda takımın Şampiyonlar Ligi'ne katılmaya hak kazanmasına yardımcı olmak istedi, ancak "Milan" bunu başaramadı ve bu da teknik direktör Massimiliano Allegri, genel menajer Giorgio Furlani ve sportif direktör Igli Tare'nin görevden alınmasına yol açtı.
Modrić, 2025 yazında serbest oyuncu olarak "Milan"a katıldı. Geçen sezon orta saha oyuncusu "Milan" için 37 maçta iki gol attı ve üç asist yaptı. "Rossoneri" ile olan sözleşmesi 30 Haziran 2026'ya kadar devam ediyor.
Modrić daha önce Real Madrid'de oynadı. Real Madrid'de geçirdiği 13 yıl boyunca Modrić, Şampiyonlar Ligi'ni altı kez, İspanya ligi şampiyonluğunu dört kez ve Copa del Rey'i iki kez kazandı. 39 yaşındaki orta saha oyuncusu ayrıca İspanya Süper Kupası, Kulüpler Dünya Kupası ve UEFA Süper Kupası'nı beş kez kazandı. 2024'te Modrić, Real Madrid ile Kıtalararası Kupası'nı kazandı.