Türkiye millî takımı savunma oyuncusu Merih Demiral taraftardan özür diledi. Sosyal medya hesabında paylaştığı açıklamada Demiral, DÇ-2026'daki bașarısız çıkıştan dolayı taraftardan özür diledi.
"Türk ulusu bașımızın üstünde bir yeri var. Bizi alkışlamak da, eleştirmek de en iyi şekilde milletimiz yapabilir. Milletimizin her eleştirisini saygıyla karşılıyoruz ve haklı olduğunu düşünüyoruz. Bu turnuvaya büyük umutlarla geldik, ama maalesef hedeflerimizden çok uzakta kaldık. Yaşattığımız üzüntü ve pişmanlık nedeniyle halkımızdan samimi kalpten özür diliyoruz.
Saha da son fıtle, son damla gücümüze kadar mücadel apardık. Ama bunun yeterli olmadığını biliyoruz ve sorumluluğu üstleniyoruz. 7'den 70'e herkesi üzdüğümüzün, beklentileri karşılayamadığımızın farkındayız. Ay-yıldızlı formayı layıkıyla taşımak ve halkımızı yeniden gururlandırmak için bundan sonra da çok daha çok çalışacağız", - dedi Demiral.