"Union" kulübü, Bundesliga'nın XXXIII. haftasında deplasmanda "Mainz"ı 3-1 mağlup etti. Sport24.az'ın haberine göre, Berlin temsilcisinin çalıştırıcısı Marie-Louise Eta, şampiyonanın tarihine geçti.
Avrupa'da TOP-5 liglerinde galibiyet kazanan ilk kadın teknik direktör unvanını elde etti.
Uzman, geçen ay "Union"a teknik direktör olarak atandı.