Fransa'nın PSG futbol takımının teknik direktörü Luis Enrique, UEFA Şampiyonlar Ligi yarı final turunun rövanş maçında Almanya'nın "Bayern" kulübü ile yapılacak karşılaşmadan beklentilerini paylaştı. İlk maçı 5:4'lük skorla kazanan Paris ekibinin teknik direktörü, Münih'teki karşılaşmanın büyük önem taşıdığını vurguladı.
İdman.Biz, UEFA'nın resmi internet sitesine atıfta bulunarak, İspanyol uzmanın takımının motivasyonunu tenis dünyasının efsanevi rekabetiyle karşılaştırdığını bildiriyor. Rafa Nadal'ın bir zamanlar Roger Federer ve Novak Djokovic'e karşı oynamanın kendisi için en iyi motivasyon olduğunu söylediğini ve PSG'nin de yarınki maçta aynı ruh halini hissetmek istediğini belirtti. "Bayern"e büyük saygı duyduklarını kaydeden Enrique, rakibin gücünün onları daha da iyi olmaya sevk ettiğini dile getirdi.
Teknik direktör, Münih temsilcisini şimdiye kadar karşılaştıkları en güçlü rakip olarak nitelendirdi. Luis Enrique, bir gol farkla önde olmalarının futbolda her zaman yeterli olmadığını, ancak geçen yılki deneyimin onlara yardımcı olacağına inandığını belirtti. Taraftarların yüksek beklentilerini karşılamak için ellerinden geleni yapacaklarını ekledi.