Fransız PSG futbol takımının teknik direktörü Luis Enrique, UEFA Şampiyonlar Ligi'nin ilk yarı finalinde Alman kulübü Bayern Münih ile oynanan ve dokuz golün atıldığı dramatik karşılaşmayı (5:4) kariyerinin en unutulmaz olayı olarak nitelendirdi.
İdman.Biz'in haberine göre, deneyimli uzman maçın kalitesi hakkında yüksek fikirler dile getirdi.
Enrique, "Şüphesiz ki bu, bir teknik direktör olarak katıldığım en iyi maçtı. Daha önce futbol sahasında bu kadar yoğunluk ve fiziksel hazırlık seviyesi görmemiştim. Herkesi tebrik etmeliyiz," dedi.
Enrique, her iki takımın da galibiyete eşit derecede yakın olduğunu vurguladı:
"Bugün hem kazanmayı, hem berabere kalmayı, hem de kaybetmeyi hak ettik. Gerçekten fantastik bir oyun izledik."
Dokuz golün atıldığı bu tarihi mücadelenin rövanş maçı 6 Mayıs'ta Münih'te oynanacak.