Luis Enrique, Kilian Mbappe'nin PSG'den ayrılmasından sonraki dönem hakkında tekrar konuştu.
Lent.az, Fransız futbolcunun kulüpten 2024'te ayrıldığını bildiriyor. 2025'te Parisliler ilk kez Şampiyonlar Ligi'ni kazandılar ve şimdi, Mbappe'siz ikinci sezonlarında Luis Enrique'nin takımı tekrar finale çıkmaya yakın.
"Mbappe'nin bu takım için gerçek bir sorun olduğunu ve onsuz daha güçlü olacağımızı söylediğimde çok cesur olduğumu düşünüyorum. Bunu ikinci kez kanıtlayacağız. Her iki kulübün istatistikleri bunu açıkça gösteriyor," - dedi teknik direktör.
PSG ve "Bavyera" arasındaki yarı finalin ikinci maçı 6 Mayıs'ta Bakü saatiyle 23:00'te başlayacak.