Paris Saint-Germain'in teknik direktörü Luis Enrique, 56. yaş gününü kutlamak için takımın futbolcularını Prunier restoranına davet etti ancak kendisi etkinliğe katılmadı.
Lent.az'ın dış basına dayandırdığı habere göre, Enrique, Zafer Takı yakınlarındaki bir restoranda masa ayırtarak futbolcuların günü onsuz kutlamasına izin verdi.
İspanyol teknik adam 2023'ten beri Paris kulübünü yönetiyor. Onun yönetiminde takım iki kez Fransa şampiyonu ve Fransa Kupası'nı kazandı, üç kez ülke Süper Kupası'nı kazandı, ayrıca UEFA Şampiyonlar Ligi, UEFA Süper Kupası ve Dünya Kulüpler Kupası turnuvalarını da kazandı.