İspanya şampiyonasının 35. haftasının ardından La Liga'dan düşecek ilk takımın adı belli oldu. "Rayo Vallecano" ile "Girona" arasında (1-1) kaydedilen "beraberlik", "Oviedo"nun elit ligden düşeceğini resmileştirdi.
Şu anda 29 puanı bulunan "Oviedo" 20. sırada yer alıyor. Bu da demek oluyor ki, takım önümüzdeki haftalarda kaydedilecek sonuçlardan bağımsız olarak, 39 puanla 17. sırada bulunan "Girona"ya yetişemeyecek.
Belirtmek gerekir ki, "Oviedo" 2001'den beri La Liga'daki ilk sezonunu geçiriyordu.