Azerbaycan'ın "Karabağ" futbol takımının teknik direktörü Kurban Kurbanov, Misli Premier Ligi'nin 29. haftasında "Neftçi"ye karşı kazanılan 5-1'lik galibiyeti değerlendirdi.
Idman.Biz'in haberine göre, deneyimli teknik adam futbolcularını tebrik ederek önemli üç puan kazandıklarını belirtti: "İyi bir oyun sergiledik. Her iki takımın taraftarlarına teşekkür ediyorum. Yoğun bir programda oynadığımız için bazı rotasyonlar yaptık. Bir grup futbolcumuz çok yorgundu, ancak antrenmanlarda kendilerini en iyi şekilde göstermeye çalıştılar".
Kurbanov, hazırlık için az zaman olduğunu ancak rakibin adının futbolcuları motive etmek için yeterli olduğunu vurguladı: ""Neftçi"ye karşı oynarken oyuncuları ayrıca motive etmeye gerek yok. Taraftarlar için bu tür maçlar her zaman ilgi çekicidir. Bizim için bir sonraki karşılaşma daha önemli ve futbolcuları ona doğru şekilde hazırlamalıyız".