"Bayern" teknik direktörü Vincent Kompany, PSG ile Şampiyonlar Ligi yarı finalinin rövanş maçı öncesinde, ilk maçtaki gibi açık bir oyun bekleyip beklemediği sorusuna cevap verdi.
İdman.Biz, ilk maçın Fransız kulübünün 5-4'lük galibiyetiyle sonuçlandığını bildiriyor. Rövanş maçı yarın, 6 Mayıs'ta Münih'te oynanacak.
"Bu her zaman takımlara bağlıdır. Eğer takımlardan biri geri çekilip daha defansif oynamaya karar verirse, oyunun daha sakin aşamaları olabilir. Her iki takımın da onları buraya getiren şeyi değiştirdiğini hayal etmek zor. Evimizde oynuyoruz, kazanmak istiyoruz ve bunu başarmak için her şeyi yapacağız.
Misyonumuz maçları kazanmak. Bunu başarmamıza yardımcı olacağına inandığımız fikirlerimiz var. Sadece bu. Birçok maç kazanabileceğimizi gösterdik ve PSG de aynı şeyi gösterdi. Sonuç olarak, kazanmak için rakibinizden bir gol daha fazla atmanız gerekiyor. Bunu gol yemeden yapabilirseniz, bu olabilecek en iyi şeydir," dedi Kompany.