Dün oynanan Şampiyonlar Ligi yarı final maçında Bayern, PSG ile 1-1 berabere kaldı. İlk maçı 4-5 kaybeden Münih temsilcisi, toplam skorda (5-6) geride kalarak turnuvaya veda etti. Sport24.az'ın haberine göre, maç sonrası düzenlenen basın toplantısında Bayern'in teknik direktörü Vincent Kompany, maçın hakemi Joao Pinheyro'nun yönetimini sert bir şekilde eleştirdi.
Belçikalı uzman, özellikle 29. dakikada meydana gelen olaya dikkat çekti. Rakip savunmacı Nuno Mendes'in ikinci sarı karttan oyundan atılması gerektiğini söyledi:
"Bana göre açıkça ikinci sarı ve kırmızı karttı. Hakemin bu kararı maçın kaderini doğrudan etkiledi. Bu kadar üst düzey bir oyunda böyle bir hata kabul edilemez."
Kompany, hakemin diğer kararlarından da memnun değildi. Konrad Laimer'in elle oynadığı iddiasıyla ilgili şunları söyledi:
"Tekrarları üç kez izledim. Laimer'in topa elle dokunduğunu gösteren tek bir görüntü bile yok. Topu vücuduyla aldı."
Kompany, rakibin gücünü de kabul etmeyi unutmadı:
"PSG'nin oyununu asla küçümsemek istemiyorum. Çok güçlü bir takım. Sadece bu görüşmede verilen kararlarla ilgili fikirlerimiz farklı ve bu tartışmalar uzun süre devam edecek."
İki maç sonucunda 5-6 kaybeden Bayern'in, sezonun ana hedeflerinden biri olan Şampiyonlar Ligi'ne veda etmek zorunda kaldığı belirtilmelidir.