Gence'yi temsil eden "Kepez"deki yeni sponsor konusu, gündemin ana konularından biri. Sport24.az'ın edindiği bilgiye göre, kulüp yönetiminde yer alan Yönetim Kurulu üyesi Ferman Alizade'ye sponsor bulunması konusunda ciddi bir talep iletilmiş durumda.
Alizade'den yeni bir finansal ortak bulması istendiği belirtiliyor. Aksi takdirde, kulüpteki faaliyetlerini durdurmak zorunda kalacağı konusunda uyarıldığı ifade ediliyor.
Kaynağa göre, şu anda bu yönde görüşmeler yapılıyor. Ferman Alizade, potansiyel sponsor olarak "BeerBasha" şirketiyle temas halinde. Taraflar arasındaki müzakerelerin olumlu yönde devam ettiği ve işbirliği olasılığının yüksek olduğu belirtiliyor.
Edindiğimiz bilgilere göre, görüşmelerin başarıyla sonuçlanması durumunda "BeerBasha", yeni sezondan itibaren "Kepez"in ana sponsorlarından biri olabilir.
Son yıllarda mali açıdan devlet desteğine bağımlı olan "Kepez" için özel sponsor bulunmasının, kulübün gelecekteki stratejisi açısından önemli bir adım olarak kabul edildiği belirtilmelidir. Aynı zamanda, sponsorluk konusunun kulüp yönetiminde belirli değişikliklere yol açabileceği de göz ardı edilmiyor.