"Kepez" takımı ciddi bir kayıpla karşı karşıya. Sport24.az'ın haberine göre, Gence temsilcisinin önde gelen futbolcusu Luis Pachu cezalı duruma düştü.
Buna, forvet oyuncusunun Misli Premier Ligi'nin 30. haftasında "Sumgayit"i yendikleri (2:1) maçta sarı kart görmesi neden oldu.
Bu sezon dördüncü kez sarı kart gören Pachu, 31. haftada "Sabah"la yapılacak maçı kaçıracak.
"Sabah" - "Kepez" maçının 8 Mayıs'ta oynanacağını belirtelim. Pachu, bu sezon "Kepez" kadrosunda en çok gol atan iki futbolcudan biri. O ve Rauf Hüseynli beşer golle dikkat çekiyorlar.