İtalyan kulübü "Como" "Fenerbahçe"nin futbolcusu İsmail Yükseki transfer etmek istiyor. Sport24.az haber veriyor ki, bu konuda Türkiye basını bilgi yayınladı.
Serie A kulübü yakında İstanbul temsilcisi ile görüşmelere başlayacak.
"Fenerbahçe"nin yeni teknik direktörü İsmail Kartal yarı savunmacının satışına razı değil. Yüksek ise "Como"da oynamaya olumlu yaklaşıyor.
İsmail hiện olarak Türkiye millisi ile dünya şampiyonasındadır. Dünya şampiyonasından sonra "Como" ile futbolcu arasında görüş planlanıyor.