"Maçın zor olacağını biliyorduk. Teknik direktör bunu bize anlatmıştı".
Bu sözler "Neftçi" oyuncusu İmad Faraj tarafından söylendi.
Oyuncu, Misli Premier Ligi'nin 30. haftasında "Karvan-Yevlah"ı üç golsüz mağlup ettikleri maçla ilgili düşüncelerini paylaştı.
"Rakibi analiz ettik. Son sırada olmalarına rağmen kolay bir maçın bizi beklemediğini biliyorduk. Buna hazırlandık. İlk yarının sonunda ben fark yarattım ve oyun açıldı," dedi sport24.az'a verdiği demeçte.
Kanat oyuncusu, ikinci yarıda iki gol daha attıktan sonra biraz rahatladıklarını ekledi:
"İkinci yarıdaki iki golden sonra biraz rahatladık. Oyun daha büyük bir skorla bitebilirdi. 4:0, 5:0 da olabilirdi. 3:0 da hiç de kötü bir sonuç değil. Bizim için asıl önemli olan dördüncü sıradaki konumumuzu korumak için üç puan almaktı".