"Guba'da bir önemli galibiyet daha kazandık ve şampiyonluk yolunda bir adım daha ilerledik." Bu sözler Sport24.az'a yaptığı açıklamada "Hankendi" futbolcusu Tural Gurbatov tarafından söylendi.
Tecrübeli futbolcu, takımının İkinci Lig'in 25. haftasında "Quba" karşısında aldığı galibiyeti şöyle yorumladı:
"Stadyum ve taraftar faktörünü göz önüne alarak, zor bir maçın bizi beklediğini biliyorduk. Şampiyonanın sonuna iki hafta kaldığı için takımda bir miktar psikolojik gerginlik vardı. Buna rağmen maça ciddi yaklaştık ve sonuç olarak istediğimize ulaştık. Son haftalarda tam formda olmadığım için az oyun şansı buluyordum ve bu da gol sayısını etkiliyordu. Ama bugün kendimi iyi hissettim ve duble yaptım. Artık tamamen hazırım ve inanıyorum ki, önümüzdeki maçlarda da takımıma faydalı olup, gollerimle katkı vermeye devam edeceğim."
Belirtmek gerekir ki, 25 hafta sonunda 70 puanı bulunan "Hankendi" turnuva tablosunun zirvesinde yer alıyor.