Türkiye Süper Ligi'nde XXXIII. hafta sona erdi.
Apasport.az'ın haberine göre, haftanın tüm maçları aynı anda başladı.
Oynanan maçların ardından hem şampiyon hem de diğer ödül sahipleri belli oldu.
"Galatasaray", "Antalyaspor" ile karşılaştı. Maç "sarı-kırmızılılar"ın 4:2'lik galibiyetiyle sonuçlandı. Takım, bu sonuçla tarihinde 26. kez Türkiye şampiyonu oldu.
"Fenerbahçe" deplasmanda "Konyaspor"u mağlup etti - 3:0. "Sarı-lacivertliler" bu sonuçla bir kez daha ülke ikincisi oldu.
"Trabzonspor" ise "Beşiktaş"ı mağlup etti - 2:1. Karadeniz temsilcisi bronz madalyaların sahibi oldu.
Türkiye Süper Ligi
XXXIII. Hafta
"Galatasaray" - "Antalyaspor" 4:2
"Beşiktaş" - "Trabzonspor" 1:2
"Konyaspor" - "Fenerbahçe" 0:3
"Alanyaspor" - "Kayserispor" 3.1
"Göztepe" - "Gaziantep" 1:1
"Kocaelispor" - "Karagümrük" 0:1
"Başakşehir" - "Samsunspor" 3:0
"Gençlerbirliği" - "Kasımpaşa" 3:2
"Eyüpspor" - "Rizespor" 4:0