"Karvan-Yevlah" futbol takımının teknik direktörü Füzuli Məmmədov, "Turan Tovuz" maçı sonrası gazetecilerin sorularını yanıtladı.
İdman.Biz'in haberine göre, uzman maçın beklendiği gibi gergin geçtiğini belirtti. Her iki takımın da sahada mücadeleci bir futbol sergilediğini vurguladı.
"Maç beklediğimiz gibi gergin geçti. Her iki takım da sahada adeta mücadeleci bir futbol sergiledi. Rakibi de tam olarak analiz etmiştik. Futbolcularımızı maça galibiyet için hazırlamıştık. Bunu yapmak için çok mücadele ettiler. Bir gol maçın kaderini belirledi," diye konuştu Məmmədov.
Teknik direktörün sözlerine göre, takım oyun boyunca skoru değiştirmek için taktiksel adımlar attı:
"Oyunun gidişatında sistem değişikliği yaparak skoru eşitlemek, ardından da galibiyet için değişiklikler yaptık. Ancak "Turan Tovuz"un savunma hattı çok iyi. Rakibin hata yapmasını sağlamaya çalıştık. Bir gol pozisyonumuz oldu, onu da değerlendiremedik."
Uzman, mağlubiyet sonrası futbolcularına teşekkür etti ve rakibi Avrupa kupalarına katılımından dolayı tebrik etti:
"Kaybettik. Artık söyleyecek bir şeyim yok. Her futbolcuya teşekkür ediyorum. "Turan Tovuz"u tebrik ediyorum, Avrupa kupalarında onlara başarılar diliyorum."