"Mahir'in Almanya'nın "Kaiserslautern" kulübünde az şans bulmasının nedenini, teknik direktörle olan kişisel ilişkilerine bağlıyoruz."
Bu sözler, Azerbaycan milli takım futbolcusu Mahir Emreli'nin annesi Elnura Emreli tarafından söylendi.
26 yaşındaki forvetin teknik direktör Torsten Lieberknecht ile kişisel bir sorunu olmadığını belirtti.
"Ama görünen o ki, antrenörün Mahir ile bir sorunu var. Çünkü maçlarda ona yeterince şans verilmiyor. Sebebini ise bilmiyoruz," dedi AZERTAC'a yaptığı açıklamada.
E. Emreli, futbolcunun mevcut kulübüne odaklandığını söyledi:
"Sözleşmesi devam ettiği için başka kulüplerden gelen teklifleri değerlendirmiyor. Bu, onun karakterinden kaynaklanıyor. Hangi takımda ise, dikkatini oraya yöneltiyor. Sezon hala devam ediyor. Gerçek bir teklif olmadığı sürece, Mahir'e bu konuda bilgi vermiyoruz."
Mahir Emreli'nin geçen sezonun başında Nürnberg'den Kaiserslautern'e transfer olduğu belirtilmelidir. Azerbaycan milli takımının forvet oyuncusu, ikinci Bundesliga kulübü ile 3 yıllık sözleşme imzaladı.