Schalke'nin futbolcusu Edin Dzeko bir açıklama yaptı. Sport24.az'ın haberine göre, Boşnak forvet Bundesliga'ya yükselmelerini şu şekilde yorumladı:
"Hedefimiz elit ligdi ve bunu başardık. Bu yolda çok çalıştık ve sonunda istediğimize ulaştık. Bosna ile dünya şampiyonasına, Schalke ile Bundesliga'ya yükseldim. Kariyerimin son demleri rüya gibi."