"İlk olarak şunu söyleyeyim ki, "İmişli" bizden daha istekliydi. Futbolu daha "aç" futbolcular oynamalıdır."
İdman.Biz haber veriyor ki, bu sözler "Araz-Nahçıvan"ın baş antrenörü Andrey Demçenko tarafından Misli Premier Ligi'nin 30. haftasında "İmişli" ile yapılan maçın ardından düzenlenen basın toplantısında söylendi.
Oyun 1:0 "İmişli" lehine sona erdi.
"İsteksiz futbol oynamıyorlar, futbolcu sahada istekli olmalı. Bugün bir üstünlüğümüz olduğunu söylemiyoruz. Futbolda böyle, işler yolunda gitmese bile sonuna kadar savaşmalısın. Bu an büyük rol oynadı. "İmişli" bu yüzden kazandı," dedi antrenör.