Gürcistan Merkez Hakem Komitesi başkanı Cüneyt Çakır, çalıştığı ülkedeki Dünya Kupası süreci ve hakemlik sistemi hakkında açıklamalarda bulundu.
Lent.az'ın dış basına dayandırdığı haberine göre, görevinden memnun olduğunu ifade etmesinin yanı sıra, yaşlanmış görünümü de dikkat çekti.

Çakır, Dünya Kupası'nda yönetici olarak yer almanın kendisi için büyük bir onur olduğunu belirtti.
"Dünya Kupası'nda yönetici olarak yer almaktan heyecan duyuyorum. Dört yıl boyunca orada hakemlik yapacak hakemleri eğittik ve izledik. Yeni hakemlerin getirilmesi güzel," dedi.
Göreve başladıklarında Gürcistan'da hakemlerin sadece yaz aylarında hakemlik yapabildiklerini vurgulayan Çakır, onların çabaları sonucunda önemli ilerlemeler kaydedildiğini belirtti. Çakır şunları söyledi: "Artık Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi'nde hakemlik yapan hakemlerimiz var. Bu, Gürcistan hakemliği için çok değerli bir gelişme."
Gürcistan'daki işinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Çakır, açıklamasını "Şu anda Gürcistan'da çok mutluyum. Burada olduğum sürece elimden geleni yapacağım" diyerek tamamladı.
Öte yandan, Cüneyt Çakır'ın uzun yıllar hakemlik yaptıktan sonra son kez sahneye çıkması, zamanla değişimiyle dikkat çekti.
Futbolseverler, tecrübeli hakemin yaşlı görünümünü sosyal medyada sık sık tartışıyor.