"Beşiktaş" Türkiye Kupası'nda mücadeleyi bıraktı. Sport24.a'nın haberine göre, İstanbul temsilcisi yarı finalde "Konyaspor"a yenildi – 0:1. Maçtaki tek golü 90+8'de Enis Bardi penaltıdan attı.
"Konyaspor"un finaldeki rakibi "Trabzonspor" – "Gençlerbirliği" eşleşmesinin galibi olacak.