"Bayern" Teknik Direktörü Vincent Kompany, Almanya Bundesliga'nın 32. haftasında "Heidenheim" ile oynanan maçın sonucunu değerlendirdi.
İdman.Biz maçın 3:3 berabere bittiğini bildirdi.
"Her şey bizim ruh halimiz ve özgüvenimizle ilgili. Elbette daha iyi oynayabilirdik ama yenilgiden kaçınmak için ellerinden geleni yaptıklarını unutmamalıyız. Bir sonraki maçımız için bu motivasyonu korumalıyız. Geriye kalan her şey sadece üzerinde çalışmamız gereken detaylar. Heidenheim çok mücadele etti ve iyi savunma yaptı. Maçın başında tam gücümüzde oynamıyorduk ve rakiplerimiz bundan yararlandı" dedi Kompany.