"Bayern" kulübü, Şampiyonlar Ligi yarı finalinde PSG'ye karşı oynadıkları maçın yönetiminden memnun değil. Sport24.az'ın haberine göre, bu konuda Münih temsilcisinin direktörü Jan-Christian Dreesen açıklamasında şunları söyledi:
"Maçın hakemi Pinheiro anlaşılmaz kararlar verdi. Ne diyeceğimizi bilmiyoruz. Şampiyonlar Ligi'nde sadece 15 maç yönetmiş bir hakemin böyle bir maça atanması garip. Açıkçası, kararları da onun tecrübesizliğini gösterdi."
"Bayern" iki maçın sonucuna göre (4:5, 1:1) PSG'ye yenildi ve mücadeleyi bıraktı. Münih kulübü 1:1 beraberlikle sona eren rövanş maçında üç kez penaltı kararı beklese de, hakem "11 metre" vermedi.