İspanya futbolunda uzun süredir devam eden "Negreira davası" ile ilgili yeni iddialar gündeme geldi. Hukukçu Felipe Garcia'ya göre, "Barcelona" futbol takımı ülke içinde ciddi yaptırımlarla karşılaşmasa da, UEFA tarafından daha sert adımlar atılabilir.
Sport24.az haberine göre, olayların üzerinden uzun zaman geçmesi İspanya içinde ceza tedbirlerini zorlaştırıyor. Ancak uluslararası kurumlar, özellikle UEFA, yaşananlara karşı daha sert bir duruş sergilemek niyetinde.
Garcia, uluslararası organların "Barcelona"nın eski hakemlerle ilgili yaşadığı olayları yakından takip ettiğini ve uygun önlemlerin alınmasının tamamen gerçekçi olduğunu belirtti. Bu ise Katalonyalılar için yeni bir gerginliğin başlangıcı olabilir.